Pagina's

zaterdag 24 maart 2012

Caturday

Katten zijn toch wel mijn lievelingsdieren. Niet alleen hebben wij thuis een gekke rooie kater rondlopen maar ook mijn twee gezusters hebben 4 haarballen rondhuppelen. Ze zijn een favoriet onderwerp om foto's van te maken alleen jammer dat ze niet zo goed stil kunnen zitten. Toch zijn ze zo schattig dat ik je deze foto's niet wil ontnemen en wanneer kan dat beter dan op CATURDAY!


Meet Kokkie, onze rooie kater die waarschijnlijk ook met ons mee gaat verhuizen.
Wat dit betreft ben ik zo jaloers op katten. Overal lekker kunnen slapen zonder een bedje nodig te hebben. 
Kokkie heeft stiekem een vriendinnetje denk ik. Harigeorenkat komt altijd naar het raam toe voor een date met de Kok. 
Als Kokkie met ons mee verhuisd hebben we alvast een ander vriendje voor 'm uitgekozen. 
Meet Spookie, de furry-cutiepie. 
Meet Sientje en haar Ikea-rat. Ze sleept hem als haar prooi overal de kamer door. Ook is geen tas veilig voor haar, overal moet haar neus in gestoken worden. 

Meet Sjonnie, de luiwammes.
Meet Teiger, de andere rooie dakhaas.











1 opmerking: