Pagina's

donderdag 8 maart 2012

Molome

Op dit moment ben ik nog steeds blij met mijn HTC desire HD telefoon maar elke keer als ik het woord Instagram voorbij zie komen verlang ik toch wel een beetje naar een iphone.

 Al vanaf de dag dat Instagram gelanceerd werd waren er al geruchten dat het ook in de Androidmarket zou verschijnen. Twee jaar later is het nog steeds onduidelijk of dit überhaupt nog gaat gebeuren. Toch heb ik een goed alternatief gevonden:MOLOME™






Deze app is echt bijna hetzelfde als Instagram. Je maakt een profiel aan en kan andere mensen volgen en gevolgd worden. Je foto's worden vierkant gemaakt waarna je uit verschillende leuke filters je foto's kan opleuken. Een nadeel vind ik dat het niet heel populair is in Nederland en ik weinig mensen ken die de app hebben terwijl het juist zo leuk is om foto's van bekenden te bekijken. Die 'bekenden' zijn dan ook nog eens moeilijk te zoeken aangezien  je namelijk de gebruikers naam van iemand moet weten, je kan bijvoorbeeld niet je Facebook of -twittercontacten doorzoeken, wat bij Instagram wel het geval is. Toch vermaak ik mij prima met deze app en verzacht 't het Instagram-leed een beetje. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten