Pagina's

zaterdag 14 april 2012

SHOPLOG: Kruidvat 1+1 gratis

Het zal vast niemand ontgaan zijn dat de kruidvat weer strooide met 50% korting op alle make-up. Ik had een grote shoplog aan mijn kant verwacht ware het niet dat ik maar TWEE dingen gekocht heb met korting.  Toch heb ik deze week ook nog een paar andere dingetjes bij o.a. de kruidvat gekocht en dat wil ik jullie niet onthouden.
Ik was vrijdag in alle vroegte op weg naar Bijlmer/ArenA om daar eens lekker de kruidvat leeg te kopen. Nee ik was daar niet speciaal voor naar de Bijlmer gegaan, daar moest ik sowieso heen voor andere zaken (lees: een andere winkel die alleen daar zit). Verder ben ik van de week snel nog even de Primark Zaandam binnen geslopen.
Voorheen gebruikte ik wel eens de alom bekende Allround Concealer van Catrice. Prima om snel even je wallen wat weg te werken en dat voor een belachelijke prijs. Nu zag ik deze concealer van essence voorbij komen (oké hij bestaat al heel lang) en vond de verpakking al vele malen handiger dan die van Catrice. Ik zal hem vooral gaan gebruiken voor de roze en blauwe kleur. Voor de hardnekkigere klusjes zal ik toch echt met wat anders moeten komen.
Mijn handen en dan vooral mijn nagels kunnen wel wat verzorging gebruiken. Ook kocht ik de dagcrème van deze lijn. 
Ik kocht twee nagellakjes van Catrice namelijk: 420 Dirty Berry en 350 Hip Queens Wear Blue Jeans. Van Essence kocht ik 36 Enchanted Fairy.
Deze oorbellen kocht ik vooral voor de studs en de kruisjes. 
De rode wijde blouse en de short kocht ik bij de Primark. Laat de zomer maar komen!
Misschien niet zo interessant maar dit was de echte rede dat ik naar de Bijlmer ging. Op de ArenaBoulevard zit een gigantische sportwinkel Decathlon. Sowieso een goede aanrader als je sportartikelen nodig hebt. Ze hebben voor elke sport wel iets en ze zijn vaak goedkoper dan de gemiddelde sportwinkel. Deze keer maar weer eens nieuwe zaalvoetbalschoenen aangeschaft. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten