Pagina's

vrijdag 6 april 2012

TAG: Let's get very personal


Deze tag is al op vele blogs verschenen maar toch wilde ik 'm zelf ook graag invullen. Ik vind het namelijk zelf zo leuk om ze te lezen op andere blogs.



Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Helemaal. Bring it on!

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
De periode van zomer 2011 tot begin 2012 zijn er een aantal nare dingen gebeurd (overlijden etc.).

Heb je ergens zin in op het moment? (eten)
Mm eerlijk gezegd zit ik propvol. Heb net zelfgemaakte bananenmilkshake op.



Als je één iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Diegene zit naast me en is mijn vriendje Dennis.

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Zonder twijfel: geen kinderen.

Wat hoor je op het moment van schrijven?
De televisie, m'n moeder is voetbal aan het kijken en ik zie nu de harses van Johan Derksen.

Staat je bed tegen meer dan één muur aan?
Jep, met het hoofdeinde en de linkerkant.

Waar denk je op dit moment aan?
Dat ik straks lekker ga slapen en het gebruikelijke piekeren over wat ik nog allemaal moet regelen. Waarom lijken die dingen voor het slapen veel erger dan 's ochtends. Dan denk ik vaak weer: O, dat komt allemaal wel.

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ja ik denk het wel al merk ik dat naar mate je ouder wordt de tijd die je met elkaar spendeert wel minder wordt. Je hebt het allemaal wat drukker met werk of studie en de vriendjes. Dat hoort bij 't leven maar het is altijd belangrijk om voor elkaar klaar te staan als het dan wat minder gaat.

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Dennis

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Ik word altijd een beetje misselijk en trillerig. Ook gaan m'n nagels en vingers er als eerste aan.

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Een hele slechte gewoonte maar ik kan me heel snel ergeren aan mensen maar dan vooral in het openbaar. Ik kan niet tegen irritant geluid en ben super snel afgeleid. Toch kan ik ook heel vrolijk worden van mensen, ik vind dat hoe ik over mensen denk ze dit ook vooral aan zichzelf te danken hebben ;). Dit geldt ook bijna alleen voor mensen die ik verder nooit meer ga zien en dus ook niet leer kennen.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Hmm moeilijke vraag maar ik denk het wel, voor zover ik mijzelf begrijp dan.

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Ja, ondanks dat ik bijna het hele paasweekend moet werken staan er 1e paasdag leuke dingen op het programma en een belangrijk deel daarvan is uitslapen! Verder ben ik gewoon heel gelukkig met de persoon die naast mij ligt nu.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een ''rewind''-knop zou hebben?
Ja, als je toen wist wat je nu weet zouden veel dingen niet zo een moeite kosten al heb ik over het algemeen niet zo veel spijt van dingen die ik doe. Ze zijn meestal zo gegaan en daar is dan nu meestal niks meer aan te doen dat het zo gelopen is.

Vertel jij je ouders alles?
Nee.

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Mwa ja en nee. Zou het alleen zonde van zijn gezondheid vinden.



Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Ja, mijn vriendje :).

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Ik denk vaak aan het verleden, pieker over de toekomst en geniet van het hier en nu.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Ik denk ongeveer 7 uur per nacht.

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Haha, nee!

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Zelfgemaakte bananenmilkshake.

Wat voor soort bed heb jij?
Op dit moment een 1,5 persoonsbed die eigenlijk ook wel groot genoeg is (who needs a tweepersoonsbed anyway).

Hou je van de regen of haat je het?
Dat ligt echt aan het weer. Op een warme zomerdag is het echt heerlijk. Wanneer het koud is en ik de deur uit moet haat ik het.
Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen?
Nee.

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Ik hoop optimist maar ik denk pessimist terwijl ik toch best optimistisch ben.
Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Bij m'n vriendje in de MINI die mij weer eens moest taxiën naar de voetbal:).

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Ik moest even goed nadenken maar het was Sourcecode vorig jaar met mijn allerliefste vriendje. 
Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Nee eigenlijk niet. 
Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Dan mag ik alvast gaan beginnen met organiseren want ze gaan zo de deur uit. Nee ik ga liever naar feestjes dan dat ik ze zelf organiseer. Ik wacht liever nog een paar maandjes tot ons huis af is.
Heb je spijt van je vorige relatie?
Ja en nee. Heb er eerder spijt van dat het zo lang had moeten duren, had er al veel eer mee moeten stoppen. Maarja aan de andere kant leer je er weer van.

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Laatst zijn we nog naar een concert geweest en dat gaan we ook zeker vaker doen. De tijd van het 'als 16 jarige' uitgaan is voor mij al wel een tijdje voorbij en mis het ook zeker niet. Als je als groep gaat word je altijd zo gedwongen om alles wat iedereen leuk vind ook leuk te vinden. Nu zijn de uitgaansgelegenheden in Zaandam ook niet echt om over naar huis te schrijven.

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Ja.

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Ik neem aan van niet, ik hoop het in ieder geval niet!
Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Nee, ik heb niet zo veel tijd nodig 's ochtends.
Ben jij snel jaloers?
Niet in de negatieve zin. 
Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Ja, de Primark riep me toen ik er langs liep. Het zijn wel echt zomer dingen dus de zon mag nu wel weer gaan schijnen. 
Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Ja, personen in mijn leven die voorgoed weg zijn en personen die ik gewoon te weinig zie. 
Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Dennis, maar dat waren geen tranen van verdriet.

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Ja! Wat een flapdrol is het nu zeg. Jammer genoeg moet ik hem nog wel een zien. 
Wat doe je morgen?
Morgen stap ik om 7 uur op de fiets om tot één uur te gaan werken. Dan boodschappen doen en om dan van 16:00 tot 21:00 weer te gaan werken.
Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Haha nee!


Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Ja maar diegene zie ik nu. 
Heeft je ex je ooit bedrogen?
Wel verhalen maar altijd ontkend. 
Houd je van suikerspinnen?
Ja maar niet van de plakhandjes. 
Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Dennis
Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja, dagelijks <3
Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
7
Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Nope. 
Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Slapen. 
Wat is je stemming op dit moment?
Blij en moe. 
Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Dennis
Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Ja.
Met wie was je gisteravond?
Dennis
Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Ja met ene D. 
Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Maakt dat iets uit?
Heb je plannen voor dit weekend?
Druk paasweekend met vooral werk. Zondag lekker vrij om me eerst te gaan uitsloven op een paasontbijt en waarschijnlijk even naar Amsterdam en hier naar de bios. 





2 opmerkingen:

  1. Leuk hoor, om van je eigen zuster te lezen. Ik herken in mezelf in sommige antwoorden en in sommige helemaal niet. Love you anyway!
    Zal ik hem ook invullen of kijgen onze lezers (welke :-)dan een overdosis?
    x
    Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen! Nu moeten wij eigenlijk ook...;)

    BeantwoordenVerwijderen