Pagina's

vrijdag 18 mei 2012

SHOPLOG: Amsterdam


Hoewel ik altijd al een grote twijfelaar ben qua aankopen kon ik de afgelopen maanden gewoon echt niet slagen. Ik ging vol goede moed de stad in met een aantal dingen in mijn hoofd die ik toch echt wilde gaan kopen waarna ik toch weer met lege handen thuis kwam. Of ik kon het nergens vinden of het viel enorm tegen. Nu had ik met m'n vriend een dagje klus-vrij genomen en waren we twee stations verder afgereisd waarna we in het loei drukke Amsterdamse centrum aankwamen. Nu moet het mij altijd overkomen dat nou net die dag de provincies zijn uitgelopen en rond de AmsterdamArena zijn neergestreken. Met als resultaat een stortvloed aan luidruchtige-aldannietveertigplusser-topperspaupers met een een marinepetje in de normaal zo rustige Kalverstraat (no offence verder hoor als je van de toppers houdt, iets over smaak en twisten enzo). Ik weet weer waarom ik nooit op een vrije dag in Amsterdam ga shoppen. Ik ben ineens ook weer blij dat ik vaak 's ochtends vroeg op school zit. Toch heb ik gelukkig nog een paar leuke aankoopjes kunnen doen! Lees verder om te zien wat ik zo allemaal kocht.


1. Haaraccessoire van de h&m. Ik draag vaak een staart in m'n haar en dit is net iets leuker dan een simpel elastiekje. €2.95
2. Simpel zwart met goudkleurig armbandje van de h&m. €3.95
Ik ben al heel lang op zoek naar het perfecte bikerjasje. Vaak zijn ze veel te kort aan de onderkant en de mouwen (lange rug en lange armen). Vaak zijn ze niet in grote maten maar wanneer wel die er wel zijn, zijn ze bij de middel weer veel te breed. Nu was mijn zwart (nep)leren jasje toch echt aan vervanging toe. Alle jasjes lijken sowieso al de magazijnen weer ingesleept te zijn want overal hangt het weer vol met tropische shirtjes en broekjes. Toch vond ik een simpel zwart jasje bij de c&a. Mijn zoektocht gaat dus ongestoord verder maar voor die tijd ben ik blij met dit jasje!
Ook was ik ernstig opzoek naar dichte sleehakenkellaarsjes. Als liefste wil ik ze nog in het zwart maar deze bordeaux rode kon ik niet laten staan bij de Van Haren. Ze waren maar €25 maar dat zie je ook wel een beetje aan de afwerking die op sommige plekjes niet helemaal goed is gegaan.
Ik kan het niet laten om even bij de Lush naar binnen te gaan. Ik had in principe niks nodig en kocht dan ook voor de verandering echt niks. Dit komt eigenlijk ook wel een beetje omdat ik alles wel zo'n beetje gezien heb in de Lush en er weinig vernieuwing in het assortiment zit. Mijn vriend kocht echter wel wat en daar ben ik blij om wat stiekem pik ik het zelf in. The Olive Branch douchegel ruikt echt heerlijk. Je waant je meteen in een tropisch regenwoud in je eigenste douche. Ik kreeg ook nog een stukje Coalface (facewash) en ga deze zeker even uitproberen. Ik kocht deze 500ml fles voor €19,95.
In The Bodyshop kwam ik eigenlijk weinig. Dit veranderde toen ik drie mini's van de bodybutters voor mijn verjaardag kreeg. Sindsdien ben ik fan! Ik zocht een niet al te zware geur die lang op je huid blijft hangen en vond deze frisse sweet lemon bodybutter. Naar mijn mening werken deze bodybutters als de beste. Ik kocht deze pot met 20% korting (*Tip!) voor €12,-.

Hoewel het geen megashoplog werd ben ik echt blij met mijn aankoopjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten