Pagina's

woensdag 15 augustus 2012

DIY-woede

Naast sporadisch last te hebben van opruimwoede heb ik nu de DIY-woede te pakken. Het komt vast door de zomervakantie (terwijl ik nu juist minder tijd heb) of door het feit dat m'n eigen huisje eindelijk af begint te raken. Ik ben de laatse tijd dan ook vooral op zoek naar interieurgerichte DIY's. Ik ben er een hoop tegengekomen waarvan er ook een hoop al op verschillende (DIY)blogs zijn verschenen maar daarom voor mij niet minder leuk zijn om te maken. Aan sommige 'projecten' ben ik al begonnen en uiteindelijk zal ik van alle DIY's een aparte post maken.


Wit & Whistle
Allereerst kwam ik dit plaatje tegen van een kussensloop waar zelf een tekst op is gemaakt met een textielstift. Ik ben niet perse fan van bepaalde 'inspirerende' qoutes maar wel van muziekteksten. Ik heb dan ook gekozen voor één van mijn favoriete songteksten.

Vervolgens zag ik op mijn blogleesrondje dit filmpje:

We hebben hier in huis nog zat oude glazen vazen en bussen spuitverf staan dus leek mij dit een perfect idee om je vaasje van een tof patroon te voorzien.

      
Mijn laatste  DIY ben je misschien al vaker tegengekomen op verschillende blogs. Toch vind ik het nog steeds een leuk idee om je 'saaie' effen servies wat op te leuken (even schoot het woord pimpen door m'n hoofd maar toen ik naar de P op m'n toetsenbord keek kreeg ik al jeuk). Toevallig heb ik laatst wat crèmekleurig serviesgoed 2e hands gekregen. Sowieso gaat de snorrenmok er komen, over het ontwerp van het andere serviesgoed moet ik nog even goed over nadenken. Gelukkig heb ik een moeder die heel goed kan schilderen.

Blogtips
Tot zover nog een aantal blogs waar ik zelf graag op kijk voor de nodige inspiratie
Apartmenttherapy
I Spy DIY 
HonestlyWTF



1 opmerking: